عاملان اسيدپاشي به صورت دختران دستگير شدند
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

فرمانده انتظامي شهرستان ميانه گفت: با تلاش ماموران «ميثم ـ ا» نيز شناسايي و دستگير شد و در بازجويي‌ها ضمن قبول اتهام وارده اقرار كرد كه بنده راكب موتورسيكلت بودم و جعفر اقدام به اسيد پاشي كرده است
فرمانده انتظامي ميانه از شناسايي و دستگيري عاملان فاجعه غيرانساني اسيدپاشي بر صورت دو دختر جوان به دليل داشتن روابط ناسالم در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني پليس آذربايجان شرقي، مجيد نارهي گفت: در پي دريافت خبر مبني بر اينكه دو نفر موتورسوار به صورت ناجوانمردانه اقدام به اسيدپاشي بر سر و صورت دو خواهر جوان به نام «آرزو » 21 ساله و «بهاره » 18 ساله مأموران كلانتري 11 شهرستان ميانه به محل حادثه اعزام و بلافاصله مصدومان را به بيمارستان منتقل كردند.

وي ادامه داد: با توجه به حساسيت موضوع رسيدگي به اين امر در دستور كار پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت و مأموران پليس آگاهي با انجام مراقبت‌هاي ويژه و نامحسوس و با استفاده از شگردهاي خاص پليسي موفق شدند مظنون اصلي به نام «فاطمه ـ ر» 33 ساله را دستگير و براي انجام بازجويي به محل پليس آگاهي انتقال دادند.

نارهي خاطر نشان كرد: متهم در بازجويي‌ها ضمن قبول اتهام وارده اظهار كرد كه شخصي به نام «جعفر» معروف به جواد 43 ساله اهل تهران را اجير كرده تا با همكاري شخصي به نام «ميثم ـ ا» 17 ساله كه از بستگان وي است طبق برنامه‌ريزي‌هاي قبلي در قبال دريافت مبلغ 500 هزار تومان وجه نقد اين عمل غير نساني را مرتكب شوند.

وي ادامه داد: متهم در بازجويي‌هاي تكميلي اذعان داشت كه محرك اصلي وي در اين تصميم‌گيري فردي به نام «سينا ـ ش» معروف به آذر است كه از قبل با بنده ارتباط پنهاني داشته و سپس با «بهاره» نيز رابطه دوستي برقرار كرده بود.

فرمانده انتظامي شهرستان ميانه گفت: با تلاش ماموران «ميثم ـ ا» نيز شناسايي و دستگير شد و در بازجويي‌ها ضمن قبول اتهام وارده اقرار كرد كه بنده راكب موتورسيكلت بودم و جعفر اقدام به اسيد پاشي كرده است كه بلافاصله نامبرده و سينا نيز دستگير و همه دستگيرشدگان براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي اعزام شدند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 7 آذر 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب